Bosanski Novi

subota, 29.11.2008.

Od kud dolazite na Bosanski Novi blog

Google Analytics karta posjeta na Bosanski Novi blog

Nesretnim okolnostima stanovnici Bosanskog Novog rasuli su se po cijelom svijetu. Međutim, ljubav prema rodnom kraju nije nestala. Bosanski Novi nije zaboravljen od svojih stanovnika, i oni počesto potražuju informacije i sjećanja o svom gradu.
Bosanski Novi blog nije jedina stranica na Internetu koja pruža mogućnost virtualne posjete informacijama o Novom, ali samo za nju kao autor mogu iznijeti podatke o posjetima. Naravno, teško je znati da li su svi posjetitelji stvarno Novljani, ali za pretpostaviti je da drugi i nemaju previše motiva da dolaze na ovaj blog, koji je posvećen Bosanskom Novom.

Iz sljedećih zemalja, prema evidenciji Googla (Google Analytics) posjetitelji dolaze na ovaj blog (u značajnijem broju): Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Sjedinjene Američke Države, Njemačka, Slovenija, Srbija, Švedska, Austrija, Nizozemska (Holandija), Kanada, Danska, Švicarska, Francuska, Australija, Norveška, Velika Britanija, Španjolska, Indonezija, Italija, Makedonija, Finska, Belgija, Češka, Turska, Crna Gora, Cipar, Peru, Sirija, Kuvajt, Rusija, Bugarska, Libija, Luksemburg, Maroko, Irska, Izrael, Island, Senegal, Južna Koreja…

Po broju posjeta prednjače posjetitelji iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Sjedinjenih Američkih Država te Njemačke. Što se tiče Bosne, osim iz Bosanskog Novog posjetitelji najviše dolaze iz Sarajeva, Prijedora, Banja Luke, Prnjavora, Tuzle, Zenice i drugih gradova.

Posjetitelji iz Hrvatske, najčešće su iz Zagreba, Samobora, Osijeka, Rijeke, Splita, Zadra, Dubrovnika…

Posjetitelji iz Sjedinjenih Američkih Država dolaze iz preko 30 država, a najviše iz Ilinoisa, Missouria te Floride. Očekivano, gradovi iz kojih su posjete najčešće su St. Louis i Chicago sa svojim predgrađima.

Posjete iz Njemačke, najvećim dijelom su iz Münchena, Morfeldena, Frankfurta, Ratingena i drugih…

Impresivan broj zemalja iz kojih dolaze za vjerovati Novljani svakako intrigira, pa ovim putem pozivam sve posjetitelje, naše Novljane, da i dalje upućuju svoje mailove, ali da se ne ustručavaju i napisati ponešto o sebi za objavu na ovome blogu. To može biti objavljeno anonimno ili pod imenom i prezimenom; vaša priča, informacije o tomu gdje ste, kako ste se snašli i slično. Isto tako, javite se slobodno i sa prijedlozima za poboljšanje ovoga bloga, kritikama, kao i eventualnim pohvalama…

29.11.2008. u 11:25 • 9 KomentaraPrint#
Komentari da/ne?



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O meni i Novom

Bosanski Novi

Grad kojeg nisam prežalio, grad koji mi je uvijek u srcu...

Ni sam ne znam da li sam teško nesretan ili samo tužan što kejom jutrom šetati i miris lipa uživati ne mogu…

Volio bih da drugačije je bilo, da djetinjstvo tako loše završilo nije…

Volio bih da sam tamo ljubio kao što grad ljubim svoj…

Da sam noći na Uni provodio, jedinoj što me u dušu dira, da me zelena boja tog smaragda umiruje dok tmina zavija grad…

Ja sam dijete Novoga i o Novom ovdje pišem da sjećanja, radosti i tugu podijelim i iz sebe izbacim…

Novo u Novom

Sunce što siješ svjetlost svoju
I ti nebo plavo ponosno i slasno
Dajte mi mira i vratite dušu moju
Jer blizu sam da vam viknem glasno

Što učini od nas sudbo prokleta
Da nama dan ni noć nisu isti više
Pa zar vam nit žao nije naših ljeta
Nit malo onog što ja vam sada pišem

Ni popraviti zla više nitko neće
Pokvarili ste što se moglo do sad
Jeli ostalo malo da nam date sreće
Makar da nam sjećanjem blažite pad

Jer Novi ljudi u Novom su sad…


8. veljače 2007. u Zagrebu

Kontakt:
bosanskinovi@post.t-com.hr

Novski linkovi

Linkovi - Bosanski Novi
wiki/Bosanski Novi
Slike Novog


Web BosanskiNovi blog

RSS