Bosanski Novi

ponedjeljak, 03.03.2008.

Bosanski Novi na mreži svih mreža

Bosanski Novi blog

Indeks linkova Bosanskog Novog

Osim ovog bloga posvećenog Bosanskom Novom, otvorene su i brojne druge Internet stranice koje vode Novljani za Novljane.

Ističu se slijedeće interesantne adrese: www.bosanskinovi.com sa velikim Internet adresarom Novljana (598 registriranih članova) i chatom, kao i http://free-zg.htnet.hr/Novi, stranica gdje ćete pronaći veliki broj slika Novog i Novljana. Slike su podijeljene u nekoliko kategorija, od srednjeg vijeka do 1984. godine.

Prva Internet stranica o Bosanskom Novom nalazi se na ovoj adresi: http://hem.passagen.se/ifvs, danas nije aktivna ali svjedoči prvim Internet koracima našeg voljenog grada. Internet prvijenac Bosanskog Novog dobio je svog nasljednika na stranici www.bosanskinovi.info, koje vodi isti autor.

Lokalna agencija za razvoj opštine Novi Grad/Bosanski Novi vodi stranicu na adresi: www.novi-grad.org, gdje možete saznati službene informacije sadašnje uprave grada.

Osim Internet stranica posvećenih Bosanskom Novom, na YouTube-u se mogu naći i brojne video snimke Bosanskog Novog (Vidi ovdje).

Da postoji različito viđenje Bosanskog Novog, kroz prošlost, sadašnjosti i budućnost znate i sami, a pročitati ponešto o tomu možete na tri wikipedijine verzije unosa o Bosanskom Novom, bosanskom, hrvatskom i srpskom.

HR wiki (Ovdje) ; BS wiki (Ovdje); SR wiki (Ovdje).

Sve druge Novske stranice, nenamjerno izostavljene, a vrijedne posjeta slobodno upišite u komentare kako bi ih se dodalo…

Dodatak: Stranice poslane e-poštom, dodane u komentarima (...):

Bosanski Novi - Urije
BBNET
Familija Kapetanović
Novljanka
Novljanin blog
Službena prezentacija Bosanskog Novog / Novog Grada
Novi Grad / Bosanski Novi na Uni i na Sani

03.03.2008. u 16:23 • 7 KomentaraPrint#
Komentari da/ne?



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O meni i Novom

Bosanski Novi

Grad kojeg nisam prežalio, grad koji mi je uvijek u srcu...

Ni sam ne znam da li sam teško nesretan ili samo tužan što kejom jutrom šetati i miris lipa uživati ne mogu…

Volio bih da drugačije je bilo, da djetinjstvo tako loše završilo nije…

Volio bih da sam tamo ljubio kao što grad ljubim svoj…

Da sam noći na Uni provodio, jedinoj što me u dušu dira, da me zelena boja tog smaragda umiruje dok tmina zavija grad…

Ja sam dijete Novoga i o Novom ovdje pišem da sjećanja, radosti i tugu podijelim i iz sebe izbacim…

Novo u Novom

Sunce što siješ svjetlost svoju
I ti nebo plavo ponosno i slasno
Dajte mi mira i vratite dušu moju
Jer blizu sam da vam viknem glasno

Što učini od nas sudbo prokleta
Da nama dan ni noć nisu isti više
Pa zar vam nit žao nije naših ljeta
Nit malo onog što ja vam sada pišem

Ni popraviti zla više nitko neće
Pokvarili ste što se moglo do sad
Jeli ostalo malo da nam date sreće
Makar da nam sjećanjem blažite pad

Jer Novi ljudi u Novom su sad…


8. veljače 2007. u Zagrebu

Kontakt:
bosanskinovi@post.t-com.hr

Novski linkovi

Linkovi - Bosanski Novi
wiki/Bosanski Novi
Slike Novog


Web BosanskiNovi blog

RSS