Bosanski Novi

subota, 08.12.2007.

Let u sjećanjima iznad Bosanskog Novog

Hladno je, grije nas samo sjećanje toplo.
Mračno je, svijetli je ponekad san noćni.
Tvrd je, krevet na kojem sada spavamo.
Tužan je, život koji burni sada vodimo.

Smije se, prijatelj sjeti toj neshvatljivoj.
Sjećam se, nečeg posve nepotrebnog.
Bojim se, nostalgije prema rijeci toj.
Gledam se, i tog se prisjećam svega.

Razmišljam, kako je sudba Novljana bolna.
Razmišljam, kako završili smo po svuda.
Razmišljam, kako bi sada izgleda ona.
Razmišljam, kako sad trošna je pruga.

Bolno, sjećanje pa i pomisao svaka jest.
Bolno, pa ipak radim taj korak opet.
Bolno, mišljenje na Unu i svijest.
Bolno, taj nostalgični je let.

08.12.2007. u 17:37 • 2 KomentaraPrint#
Komentari da/ne?



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O meni i Novom

Bosanski Novi

Grad kojeg nisam prežalio, grad koji mi je uvijek u srcu...

Ni sam ne znam da li sam teško nesretan ili samo tužan što kejom jutrom šetati i miris lipa uživati ne mogu…

Volio bih da drugačije je bilo, da djetinjstvo tako loše završilo nije…

Volio bih da sam tamo ljubio kao što grad ljubim svoj…

Da sam noći na Uni provodio, jedinoj što me u dušu dira, da me zelena boja tog smaragda umiruje dok tmina zavija grad…

Ja sam dijete Novoga i o Novom ovdje pišem da sjećanja, radosti i tugu podijelim i iz sebe izbacim…

Novo u Novom

Sunce što siješ svjetlost svoju
I ti nebo plavo ponosno i slasno
Dajte mi mira i vratite dušu moju
Jer blizu sam da vam viknem glasno

Što učini od nas sudbo prokleta
Da nama dan ni noć nisu isti više
Pa zar vam nit žao nije naših ljeta
Nit malo onog što ja vam sada pišem

Ni popraviti zla više nitko neće
Pokvarili ste što se moglo do sad
Jeli ostalo malo da nam date sreće
Makar da nam sjećanjem blažite pad

Jer Novi ljudi u Novom su sad…


8. veljače 2007. u Zagrebu

Kontakt:
bosanskinovi@post.t-com.hr

Novski linkovi

Linkovi - Bosanski Novi
wiki/Bosanski Novi
Slike Novog


Web BosanskiNovi blog

RSS